Saturday, December 4, 2010

reality telah terbukti

Aku telah tahu segala nya.... Aku telah pasti semua nya... Aku mengerti apakah dia... Aku tak pasti di mana silapnya... Telah berbagai-bagai bayangan yang hadir sbgai satu pertunjuk tp sayang aku x mudah tunduk... bagai kan kambing yang berbanga dgn tanduk nya akan tetapi terduduk di baham serigala akhirnya ... aku percaya itu bkn masalah ku.... itu bukan urusan ku..  ia bkn khendak ku... "Egokah aku"... klau dulu aku mngaku... klau dulu daku x kaku... pasti jln tidak berliku... pasti ruas tidak bertemu buku... ternyata mmg tidak berguna jika ternakkan tidak ditambat, tatkala sedar semuanya terlambat.... apa guna nya tali klau tidak ikat ke dahan.. apa guna nya dahan klau tidak mampu bertahan.... daku berkata mgkn segalanya dusta... aku x cukup bahan ku ungkap sbgai alasan.. ternyata aku yg perlahan... aku yang lembab.. lembab bagaikan siput... shingga tulang hampir reput baru lah aku sampai tersemput-semput... kini nasi menjadi bubur... kawah pula menjadi lebur.... tiada guna aku tadkbur... Redha lah... Redha lah.. Redha lah... kerana semuanya ketentuan ALLAH

No comments:

Post a Comment